جای همه دوستان خالی

اینجاهمه چی درهمه

جای همه دوستان خالی

 



نظرات شما عزیزان:

سنا
ساعت10:14---29 شهريور 1393
خوشحال میشم ب وبم سری بزنی راستی وبت خشنگه

taraneh
ساعت13:30---30 مرداد 1393
راستی یادم رفت به اهلو عیال حتما سلام برسون!به قول خودت خخخخخخخخخخخخخخخ

taraneh
ساعت13:26---30 مرداد 1393

ای بابا این بحث تمومی نداره!بهتره خودم بزرگواری کنم،تمومش کنم.دوباره اولا همه که مثله بعضیا عقده ای نیستن(در رابطه با بی اف که گفتی)دوما من انتظار دعای خیر از تو ندارم ،همون بهتر که نمیگفتی بی افمم تا فهمید با تو میحرفم رفتو و پشت سرشو نگا نکرد،بره به درک.البته همه ی پسرا همین جورین ها!هموشون رو خواهر و مادر و جی افو دختر خاله و دختر همسایه و.....تعصب و غیرت نشون میدن بعد خودشون با صد تا دختر دیگه در ارتباطن.همین خودت،چه معنی میده یه وب درست کردی روزی با صدتا دختر میحرفی و نیشت باز میشه و بسته(جهت اذیت) حالا اینا ربطی به بحث ما نداشت .بیخیال میخواستم بگم من فقط داشتم اذیتت میکردم الانم گفتم بگم یه وقت خورده ای از من به دل نگرفته باشی و یه وقت به جاهای باریک نکشه.راستی من وبلاگم درست نکردم ،اصلا حوصله ی این کارارو و وقتشو ندارم.اونم گفتم اذیتت کنم.خب دیگه خداحافظ اقا علی تا بعد کنکورم ایشالاواسم دعا کن دیگه یادت نره!ایندفه اجازه داری ،دیگه دعوات نمیکنم
پاسخ:سلام خوبی ترانه خانوم یکی یکی به سوالات جواب میدم : برای بحث عقده ای بودن هم پسر عقده ای وجود داره هم دختر و منم با شما هیچ سنمی نداشتم که بی اف داشتن یا نداشتنت برای من مهم باشه. دوما خودت گفتی بی اف داری نه من چون من شما رو در حد همین نظرا میشناسم نظر گذاشتی و منم جواب دادم همین نه بیشتر  سوما در مورد افرادی که نمیشناسی و باهاشون در ارتباط نبودی زود قضاوت نکن .برای جداشدن بی افتم برات متاسفم انشاا ... مشکل شما دوتا اگه بخاطر گذاشتن نظر تو وب منه که نیا وبلاگم و نظر نذار که باعث ناراحتی یکی دیگه بشی کسی که مجبورتون نکرده بخاطر منی که نمیشناسی دوستیت رو خراب کنی . در مورد حرفایی که در نظرات زدیم همونطور که شما شوخی کردید منم باشوخی ج دادم و هیچ بی ادبی نکردم  و همیشه شما شوخی  رو شروع کردید نه من در مورد اینکه دخترا نظر میزارن و پسرا نظز نمیزارن من کاریه نیستم و هیچ سنمی هم با هیچکومشون ندارم فقط من دوتا از همکلاسی هام رو میشناسم برای کنکورتم ارزوی موفقیت دارم در مورد وبلاگم من شنبه دارم میرم سربازی و دیگه نیستم که بخوام مطلب بزارم . حرم برم برای همه دوستام دعا میکنم اگه هم از دستم دلخوری معذرت میخوام امیدوارم از من کینه ای نداشته باشی



فرخنده
ساعت13:58---28 مرداد 1393
سلام.به به رسیدن به خیر.خسته نباشی.خوش گذشت.دوستان به جای ما.ایول دریا.بدجور هوس کردم.چه ساحل تمیزی.منم محمود اباد رفتم.جای تمیزی.
ماشاا.. سید چه کل کلی کردید.سرت خیلی شلوغه ها
پاسخ:سلام مرسی اره ساحلش خیلی خوبه ار ساحل نور خیلی بهتره . گفتم شما رو به ایشون معرفی کنم بعد بفهمه اعتماد بنفس یعنی چی خخخخخخ


maral
ساعت18:09---27 مرداد 1393
الان احساس میکنم گرممه......
خوش باشی همیشه...


بهارنارنج
ساعت17:45---27 مرداد 1393

سلام ببخشید علی اقا اینجا دریای کجاست؟؟؟شهرتونه؟ کجاست؟؟؟
پاسخ:اینجا دریای خزر . محمود اباد ، ساحل دارایی . من مشهدی هستم



taraneh
ساعت12:22---27 مرداد 1393
اولن به چیو تو حسودیم میشه؟!؟؟؟؟؟دوما خوبه خودت میگی تا حالا پری دریایی ندیدی پس از این به بعد هم نمیبینی!و ممنونم که اعتراف کردیاخه بی افمم بهم میگه فرشته ی اسمونی حالا تو میگی پری دریایی !
پاسخ:الان میخواستی بگی بی اف داری خخخخ ، خوش بحالت خوش باشی به پای هم پیر شید . پری اسمونی


taraneh
ساعت0:48---27 مرداد 1393

بابااااااااااااااااااااااااااا اااااااااا.هیشکیو تو دنیا ندیدم اعتماد به نفسش مث تو باشه.هیشکیییی ها هیشششششششششششششکیییییییییییییی ییی....
خوب بسه دیگه.به بچه ادم ی بار ی حرفو میزنن.میدونم بازم حرف تو کلت نمیره.اما لطف کن عکسات شیکترو بهتر باشه.اخه اینا چیه.ادم گریش میگیره.....
پاسخ:من یکی دیگه رو میشناسم که اعتماد به نفسش فوله حتما بهت بعدا معرفی میکنم خخخخ اگه امکانش هس شما هم ی عکس بزارید که بچه های وب از چهره زیبا و پری گونه شما استفاده کنن اخه تا حالا پری دریایی ندیدیم



taraneh
ساعت0:42---27 مرداد 1393
رحمم میاد بهت.چقد شما پسرا بدبختین. تو گرمای تابستونم اون پاهاتون یک نفسی نمیکشن.اخه کفش اسبورت اونم تو چله تابستون.بیچاره پاهات.از اون بیچاره تر اطرافیانت.البته اونام مث خودت پسرن.
پاسخ:الان درکت میکنم اخ میسوزی الان خخخخخخخخخ کفش اسپورتامون هوا کش داره زیاد جوش اونو نزن جوش خودتو بزنه که داری از حسودی میترکی خخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 26 مرداد 1393 ساعت 23:26 توسط ALI